יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”חוויה בכביש 7 האגמים בשמורת הר הדובים“
במרחק שעת נסיעה קלה ממנהטן גילינו שמורת טבע מדהימה ואפשר לבלות בה יום או ימים בפעילות שונות. אני מתארת את התגלית שלנו למענכם. יצאנו ממנהטן לצפון מערב -כביש 17, פנינו לדרך 7 Lakes Mowt. Bears. זהו כביש שהוא חלק ממערך כבישים בשמורת Hariman State Park. הדרך מקסימה, עצים ירוקים, נחלים לצידי הדרך, יש אגמים. אפשר לפנות לחניות פנימיות ולרדת לאגמים אבל הם לא חופשיים בדרך כלל לשיכשוך במים. החופים קטנים ובהרבה מקומות העצים והשיחים מגיעים עד קו המים. למרות זאת ראינו אנשים שמצאו פינות והקימו שימשיות, אוהלים ושטים להם בקנו או סירות קטנות. יש גם הרבה מסלולי הליכה לאורך הנחלים ובהרים עצמם. באוגוסט היה כאן חם והרבה מים בנחלים ובאגמים. עצרנו ב- Lake Sebago. בעיקר שטים בו, יש אתר לסירות וחנייה. ראינו מספר בקתות חמודות ליד האגם הזה בכניסה הבאה. בהמשך נכנסנו לפניה של Lake Welch. עולה 8$ כניסה ויש חוף מדהים ומסודר לחוף האגם הפסטורלי הזה. שולחנות עץ ודשא ירוק ועצים ואפשר לבלות יום של רחצה באגם. בהמשך הדרך רואים עוד הרבה אגמים. כאלה שלא שוחים בהם. חלקם מכוסים בצימחי מים וחלקם עם פינות פרטיות של ביקתות ושטח חוף פרטי. בכל כניסה לחוף גובים בין 5$- 8$. אסור לחנות לצידי הכבישים.