ערוץ וינטגאר ”הגיעו מוקדם לערוץ וינטגאר“
באוגוסט 2016 ביקרנו בערוץ וינטגאר. נכנסנו בסביבות תשע, וכבר אז היה עומס של מבקרים.
ההליכה בערוץ היא על רמפה צרה, והעומס פוגע בחווייה. הביקור לקח בערך שעתיים וכשיצאנו היה תור מאוד מאוד ארוך בקופות (ספרתי אורך תור של 60 צעדים, כלומר המון אנשים).
בסיום המסלול אפשר לרדת למים וביום חם להתרענן. כדאי לבוא עם בגדי ים, ולא למהר ליעד הבא. המקום ממש יפה. אנחנו מיהרנו ולא היינו מצויידים כי לא ידענו.
כמו כן שימו לב, הכרטיסים בכניסה נבדקים שנית כשחוזרים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל