נמל התעופה הבינלאומי בוקרשט אנרי קואנדה ”שדה תעופה עלוב“
מיזוג האויר בו חלש ומתקשה להתמודד עם החום העז של אוגוסט. יש מעט מאוד נקודות חשמל להטענה ופשוט אין איפה להטעין. שדה התעופה מחולק לחלק של שערי הטיסות למדינות באירופה - שבו יש יותר חנויות, בתי קפה ומסעדות, ויש את שערי הטיסות לשאר העולם, שאליו מגיעים לאחר ביקורת גבולות, ובו יש חנויות מועטות וקטנות, בית קפה ופיצריה וזהו. אז אם אתם תקועים בשדה, עדיף לא לעבור את ביקורת הגבולות כל עוד לא חייבים - יש יותר היצע בחלק “האירופאי” של השדה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל