ויזה ומעברי גבול במקסיקו ”חציית גבול מקסיקו-גואטמלה“
את חציית הגבול לגואטמלה, עדיף לעשות מסודר, זה אולי טיפה יותר יקר, אבל עושים את זה בראש שקט ולא צריך להיות לחוצים אם נספיק לעבור או לא, שאטל בא לוקח אותך בבוקר, נוסעים לגבול, חוצים ואז יש שאטל בצד השני שלוקח אותך ליעד. בכל מקרה, אם אתם יוצאים ממקסיקו ומתכוונים לחזור, אל תיזרקו את הספח של ההגירה מהדרכון שמקבלים בכניסה למקסיקו, אם אחרי זה תחזרו למקסיקו צריכים את הספח הזה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל