יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”Ebedlo - מסעדה קטנה עם אוכל הונגרי ביתי למקומיים“
המסעדה מופעלת על ידי זוג נשוי חמוד בני שלושים פלוס שהחיוך לא מש מפניהם וזה כבר סימן טוב. בשלט הכניסה כתוב Ebedlo,(בתירגום חופשי-בית אוכל). במסעדה 2 חדרים לא גדולים כאשר לאורך הקירות יש דלפקים ואוכלים על כסאות בר. במקום יש תנועה ערה של צעירים והרבה אנשים מבוגרים מגיעים לקחת אוכל הביתה. האוכל הוא טרי ומכינים אותו באותו יום. כל יום יש מספר מרקים, תבשילים הונגריים במבחר רב (ראקוט קרומפלי), ירקות מבושלים וגם מטוגנים (פיטריות, ברוקולי, כרובית, תרד). יש מבחר לא קטן של מנות עיקריות: כרוב ממולא, פילפל ממולא, קציצות ענקיות, תבשיל גולש, קורדון בלו ושניצלים ועוד. ניגשים לדלפק בו רואים בעין את כל האוכל ובוחרים את המנות הרצויות. מחממים, שמים לכם במגשיות ואתם באים לקחת אותם. כקינוח אפשר לקחת את כופתאות הגבינה (טורוש גומבוץ). מה שאני לוקח באופן קבוע זה כופתאות ממולאות עם שזיפים (סילוואש גומבוץ). הכנת הכופתאות עם שזיפים יותר מסובכת לכן כמעט ואי אפשר למצוא אותן ברחבי בודפשט מלבד פה! המגבלה היחידה העלולה לצוץ היא מיגבלת השפה שאפשר לגשר עליה עם הנחמדות של הבעלים! ארוחה זוגית טובה לא תעלה יותר מ-2500 פורינט שהם כ-13 דולר! לפני 10 ימים אכלתי כופתאות עם שזיפים ובקבוק סודה ושילמתי 290 פורינט, שהם פחות מ-1.5 דולר! לסיכום, אכלנו במקום מספר רב של פעמים ותמיד נהנינו! ממליץ בחום רב!