איזור תחנת נמבה ”נמבה באוסקה“
היגענו לאיזור המקיף את תחנת נמבה באוסקה. נמבה סיטי רשום במפה. מעבר חצייה גדול יותר מהמעבר המפורסם בשיבויה.
מדהים. שילוב של ישן וחדש. בתי כלבו גדולים, רחובות קטנים עם בתים של פעם. הרבה מסעדות שונות. החל משעה חמש המסעדות הקטנות מתחילות להתמלא. אווירה מיוחדת ברחובות.
מי שרוצה יכול גם לאכול במסעדות מודרניות יותר בקומה העליונה של בית הכל בו טאקאשייאמה. הוא ממש בצומת וצמוד לתחנת נמבה, ממנה יוצאת הרכבת להר קויה למי שרוצה. אנו אכלנו בו במסעדה איטלקית מצויינת. היא היחידה בקומה העליונה כך שקל למצוא.
איזור מעניין למי שבאיזור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל