יוסי אלפסי ”המלצה על מדריך טיולים ברומניה - יוסי“
נסענו עם המדריך יוסי לקרפטים, במהלך הטיול יוסי התגלה כאדם אחראי, אדיב, אכפתי, נעים הליכות, בעל ידע רב, לקח אותנו למקומות מקסימים שלא היינו מגיעים לבד ממליצה בחום לכל מי שמחפש מדריך בבוקרשט ובקרפטים לדבר עם יוסי
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל