חדר בריחה ”מאוד נהנתי“
בעקבות ההמלצה באתר, פניתי לאלי וקבענו משחק.
המשחק שקבענו היה בנושא לאונרדו דה ווינצ'י החדר היה מאוד מעניין עם חידות ופאזלים מאתגרים לא אפרט יותר כדי לא להרוס.
יחס הצוות היה מאוד אדיב והיה לנו קל למצוא את המקום היינו קבוצה של 3 איש ומאוד נהנינו ממליצים בחום לכל המבקרים בלונדון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל