בי & ג'י השכרת רכב בטביליסי ”המלצה מכל הלב“
רוצה להמליץ על יוסי לכולם
השירות שקיבלנו היה מעל ומעבר, היה זמין בכל רגע ביום, נתן תחושת ביטחון בכל מה שקשור להשכרת הרכב.
קיבלנו דוברו פורסטר ממש כמו חדשה.
התהליך היה קל, נוח, פשוט מושלם באמת.
הרבה יותר מסתם חברת השכרה.
הביא את הרכב עד אלינו לאן שרצינו, החזרנו את הרכב בשדה התעופה בשעת לילה!
מחירים פגז.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל