בי & ג'י השכרת רכב בטביליסי ”בי & ג''י / יוסי - חוסר אמינות“
הגענו לשדה התעופה וקיבלנו רכב ישן עם המון קילומטרים ותחזוקה ירודה.
הובטח כי הרכב יוחלף בבוקר. בבוקר חיכנו ללא מענה שלוש שעות ולבסוף יוסי התנצל ואמר שלא יספיק, אבל יפצה אותנו.
נסענו שעות עם חלון חסום מאחור כי המזוודות חסמו את שדה הראיה.
כמובן שהרכב לא הוחלף וגם פיצוי כספי כמובטח לא קיבלנו.
ממש לא מומלץ. לא שווה את עוגמת הנפש והסכנה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל