טי אי ג׳י ”תכנון מושלם !“
רוצה להודות לאורין על העזרה בסגירת כל הפרטים החשובים מהארץ, מתכנון המסלול והשכרת הרכב עם הנהג הצמוד.
נסענו משפחה עם ילדים קטנים ונהנינו מאוד, כל מה שהמליצה לנו היה מושלם אז באמת תודה רבה 🙏
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל