טי אי ג׳י ”ממליץ בחום על טי אי גי“
חברים המליצו לנו על החברה, דיברנו איתם דרך האמייל וסגרנו דרכם את כל הטיול חוץ מהטיסות. השירות והנהג היו ברמה מאוד גבוהה נהנינו מאוד מכל רגע. גם המחירים היו סבירים. בהתחלה רצינו להשכיר רק ג'יפ אבל לא היה כמעט הבדל במחיר לג'יפ ונהג, אז שכרנו ג'יפ ונהג. הג'יפ היה נקי, שמור מאוד ומפואר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל