תרמה בוקרשט ”תרמה בוקרשט - כדאי לשים לב“
כמו שכתבו רבים המקום מומלץ מאוד. נשאלנו בכניסה אם יש לנו בגדי ים, כפכפים ומגבות. לא בדקו. אנחנו בחרנו לשלם רק על הגלאקסי והפאלם. אמרנו שאם נצליח להזמין עיסוי נשלם בשמחה גם עבור האילוסיום. בכניסה נאמר לנו שעיסויים אפשר להזמין רק באילוסיום לכן עלינו אני ובעלי לשם. לצערנו הרב לא היה זמן פנוי עבורנו וכך כעבור 3 דקות ירדנו חזרה למטה. ביציאה מהמקום נתבקשנו לשלם 20 ליי כ”א עבור השהות הקצרה שלנו שם. רק לאחר הסבר מול הסופרוויזר הצלחנו לבטל את החיוב הזה, לאחר שהבינו שבאמת לא שהינו במקום. כדאי לשים לב לעובדה הזאת. לא הובהרה הנקודה בכניסה למקום שעצם העלייה לאילוסיום תגרור חיוב ולא משנה אם היינו שם או לא.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל