קפה מוסיקה ”אחלה מקום להתפנק לאחר הקניות“
בית קפה בחלל פתוח בתוך קניון דלתא. עוגות משובחות, קפה וגלידות מעולות.
לאחר קניות טובות בקניון הגדול, שלדעתי שווה יותר מהקניון אושצה, מכיוון שהוא יותר שקט ורגוע.
המרחק ממנו עוד 5 דק' נסיעה במונית.
גם בו ישנו סופרמרקט גדול.
בעת הישיבה ניתן להרגע עם מוסיקה איטלקית ברקע.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל