הזמינו online
אולד סייד קורנר ”נקי מאוד שרות מעולה לאוכל מדהים“
הזמנתי את המלון שכלל ארוחת בוקר במחיר מדהים. חדר יפה, כולל מרפסת ענקית. כבר בהזמנה קיבלתי אישור לפני ההגעה. שלחו לי מייל לתאם איסוף משדה התעופה מאחר ולא עניתי לא ויתרו ואיתרו אותי ואת הטיסה ותאמו איתי זמן הגעתי למלון הכל היה מהיר ואדיבות מעולה רמת הניקיון בחדר מהגבוהות שראיתי בחדר היו מגבות חלוקי רחצה לנעליים כל יום ניקו ביסודיות ואילו החליפו סדינים כל יום ארוחת הבוקר היה מעל למעבר כל יום מאפים שונים חביתה בהזמנה אישית סלט קצוץ טרי ועוד לידה הטבחית טרחה שמרגיש הכי טוב שאלה שוב חשוב אם צריכים עוד ואם חסר משהו זה מלון 3 כוכבים אני נותן לו 5+ והייתי במלונות 5 גם בארץ וגם בחול נכון החדר לא מפואר אך נקי הרבה יותר עד הפרטים הקטנים ממש לא חיפפו.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל