רומנטיקה עד 3 שעות טיסה: המלונות הכי שווים לחופשה קצרה

רשימת המלונות הכי רומנטיים, יוקרתיים ומפנקים לבלות עם מי שאוהבים. אז תהיו ספונטניים וטוסו לחגוג אהבה ביעדים שווים ממש מעבר לפינה
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: רומנטיקה עד 3 שעות טיסה: המלונות הכי שווים לחופשה קצרה
צילום: depositphotos_gioiak2

ולנטיין דיי הוא תירוץ לשבירת שגרה מבורכת, ובמציאות חיינו הנוכחית – לא יזיק לכולנו למלא מצברים ולצאת לגיחת התאווררות קצרה.

לרגל יום האהבה, אספנו לכם 4 מלונות ביעדים במרחק של עד 3 שעות טיסה שמתאימים לחגוג אהבה ב-2 בטיול 1 מושלם ורומנטי במיוחד. תכינו את המזוודות - מתחילים:

אתונה על הים: Four Seasons Astir Palace Hotel Athens

בריביירה של אתונה, על חוף הים שוכן הריזורט המפנק של רשת המלונות הטובה בעולם - פור סיזנס. הריזורט מתאים לזוגות שרוצים להנות משני העולמות - גם חופשת חוף שקטה וגם העיר ההיסטורית אתונה שנמצאת במרחק 30 דקות נסיעה. עיצוב החדרים מודרני בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ואם תרצו להתפנק תוכלו לשדרג לסוויטות עם בריכה פרטית ונוף לים.

בודפשט בין ישן לחדש: Matild Palace, A Luxury Collection Hotel

מלון היוקרה החדש של בודפשט נפתח בקיץ 2021, ונמצא במיקום מרכזי בבודפשט, על גדות נהר הדנובה. המלון בעיצוב משמר את ההיסטוריה של הבניין העתיק בשילוב עם מאפיינים מודרנים יוקרתיים. החדרים מפנקים במיוחד וחדרי האמבטיה המיוחדים מרוצפים בפסיפס כחול שעוטף את האמבט. אל תפספסו את בר הרופטופ עם תצפית של 360 על בודפשט, שפתוח גם למי שאינו אורח המלון ונקרא: The Duchess.

להשקיף על טביליסי מהספא: Radisson Blu Iveria Hotel

בליבה של טביליסי, רק כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה ומתיאטרון האופרה והבלט, שוכן מלון רדיסון בלו איוורה. המלון היוקרתי, מציע חופשה אולטימטיבית במינימום כסף, שכוללת חדרים מרווחים ומעוצבים, מזנון ארוחת בוקר עשיר, מסעדה אסיאתית ומסעדה איטלקית, שתי בריכות שחייה ענקיות – מקורה וחיצונית ובל נשכח את היהלום שבכתר –מתחם הכושר והספא שמתפרש על פני שתי הקומות העליונות של המלון ומציע מבט פנורמי מגבוה על כל העיר.

פינוק אמיתי באיחוד האמירויות: Al Maha, A Luxury Collection Resort

תכירו את הריזורט הכי יוקרתי ומפנק במדבר של דובאי שאתם חייבים להגיע אליו! בשמורת טבע סגורה ומיוחדת של שליט דובאי, נמצא הריזורט שבו בקתות אקלוסיביות עם בריכות פרטיות. הריזורט שייך לקולקציית היוקרה של מריוט והשירות בו הוא ברמה הגבוהה בעולם. בריזורט יש ספא חלומי (שאפשר להגיע אליו בכניסה יומית) שמוקף במדבר, ומסעדה עם מאכלים אותנטיים.

הריזורט נמצא כשעה נסיעה ממרכז דובאי, והוא מתאים בעיקר לזוגות שרוצים להתנתק ומחפשים שקט מהבלאגן של דובאי.