הזמינו online
מלון גרין פלאוור ”מלון קטן שמלא בהרבה אהבה! “
אני טיילתי בגאורגיה באוגוסט 2015 יחד עם חברה שלי. בזמן הטיול אנחנו בילינו במלון הפרח הירוק.
מלון מצויין, חדרים יפים, נקיים ומסודרים. בעלי מלון: שוטו ואנה. אנשים צעירים ומאוד נחמדים. מדברים חופשי אנגלית ורוסית. הם מכירים לא רק מקומות לבילוי בסביבת קוטאיסי אלה בכל הגאורגיה. יש להם עוד מלון במסטיה. המלון מתאים לזוג, באותו רמה כמו הפרח הירוק.
שוטו יכול לארגן טיול בערך לכל מקום' ויש לו קשר לנהגים טובים. אנחנו נסענו עם נהג לשה – נהג הכי טוב בגאורגיה. יש טיולים שעדיף לעשות עם נהג מקצוען ואוטו שמתאים לשטח. התחלנו טיול שלנו בקוטאיסי, המשכנו לבטומי וסיימנו במסטייה. במשך כל הדרך שוטו ואנה עזרו, הכווינו ותמכו בנו. בסופו של דבר יצא טיול נהדר, ונשאר זיכרון הכי טוב לכל החיים!
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל