המדריך ולנטין גרוסו ”נהג להסעה ברומניה“
נסענו 3 משפחות לטיול ברומניה. במקום להשכיר שלושה רכבים, החלטנו לקחת מיניבוס של ולנטין לשבוע. הנהג שלו בשם אלכס מדהים באדיבותו, הגיע לאסוף אותנו כל בוקר בדיוק בזמן, היה אתנו לאורך הטיול, נתן לנו המון טיפים. בקיצור, מומלץ מאוד ברומניה להשתמש בשירות הזה מאשר רכב שכור. הכבישים ברומניה לא כל כך ידידותיים ולכן עדיף לשבת בנוח במיניבוס ושהיה נהג שיקח אותנו ויחזיר. הילדים נהנו בצורה לא רגילה מהאווירה המשותפת באוטובוס. יש לו גם רכבים ל-7 אנשים למשפחה אחת. מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל