תחבורה ציבורית ומוניות בבוקרשט ”התרשמות מהתחבורה הציבורית“
מטרו - הדהים אותי שב- 6 בבוקר המטרו מפוצץ וקשה להיכנס לקרונות מרוב עומס. הפריע לי שבני הנוער מאוד לא מנומסים, יורקים, לא מפנים מקום לזקנים ונורא מרעישים.
ברכבות שיוצאות מבוקרשט אין מערכת כריזה, לא מודיעים את שם התחנה הקרובה, אין שילוט בתחנות ועליך לשאול כל הזמן את שכניך לגבי המיקום.
לא מומלץ לנסוע ברכבת הפרסונל (ישנה, מלוכלכת, איטית ומלאה בצוענים רעשנים), אלא בבאות אחריה ברמה: אססוריס (זה השם בערך), רפיד (מצוינת)ואינטרסיטי.
הופתעתי לטובה מהאוטובוסים שנוסעים לשדה``ת ולבנסה, שבהם יש מסך טלויזיה עם קטעי נוף, מוסיקה ונתוני ג`יפיאס, שמראים מיקום וזמן הגעה משוער ליעד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל