המדריך אדם ”חוויה שאסור לוותר עליה“
ביקרנו בחנוכה 2014 בפראג. מתוך ההמלצות באתר פנינו דרך המייל לאדם המדריך וקבענו טיול ביום שישי 19/12/2014. אדם אסף אותנו מהמלון בבוקר כפי שסיכמנו בזמן. ומאותו רגע שהכרנו, הוא לא הפסיק להדהים אותנו בידע ובסיפורים על פראג בפרט וצ'כיה בכלל. במהלך כל היום נהנו מכל רגע ביחד והסיור היה מאלף ומעניין וגם משולב עם קצת הומור. הוא לקח אותנו לסיור רגלי לאורכה ורוחבה של פראג לכל המקומות המקסימים. חוויה מאלפת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל