מטבע ועלויות בארצות הברית (ארה"ב) ”שימוש בכרטיסי אשראי בארצות הברית“
השימוש בכרטיסי "מאסטר-קארד" בארצות הברית אינו מומלץ, מאחר והעמלות לחיוב גבוהות בהרבה (מאשר בכרטיס "ויזה" (בלאומי לדוגמה - 2% במקום 0.75%). השימוש בכרטיס אשראי למשיכת מזומן אינו מומלץ מאחר והוא מחוייב בשתי עמלות - ב% (כמו בעת רכישה) ובנוסף, גם בעמלה קבועה של מספר דולרים (4$ בלאומי). במספר מקומות נשאלתי אם ברצוני להיות מחוייב ב$ או בש"ח. פעמיים עניתי בטעות "בש"ח" וזה עלה לי ב1.6% נוספים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל