אני רכשתי סים לארה”ב מחברה ישראלית - ביגלובל, הממוקמת ברעננה. הופניתי ע”י ממסי לקבל את הסים בהנחה. כשפניתי לחברה נמסר לי שתמורת 60$ אני מקבלת סים שתקף ל- 30 יום עם גלישה של 8 מגהבייט ושיחות לארץ וחו”ל ללא הגבלה. ושירות האינטרנט הינו של חברת At&t. ציינתי בפני פקיד החברה שאני צריכה את הסים בעיקר בשביל הוויז, וזאת לאחר שאקבל את הרכב ואצא מסן פרנסיסקו.
טסתי לסן פרנסיסיקו ולאחר 4 ימים הכנסתי את הסים האמריקאי, במטרה להשתמש בשרותי וויז ביציאה מסן פרנסיסקו, ואז הסתבר שהוויז לא עובד וכתוצאה מכך הסתבכתי ביציאה מהעיר.
לאחר יומיים מצאתי סוכנות של חברת At&t וביקשתי לבדוק מדוע הוויז לא עובד. בבדיקת הפקיד במקום נמסר לי שהסים לא של חברתם, אבל בכ”ז הוא סידר לי את הוויז.
אציין שהוויז לא עבד בכל המקומות, כמו בעיר פייג' ועוד, ולא רק באיזור הפארקים.
מה שהכעיס אותי בעיקר שחברת ביגלובל הפעילו את הסים כבר ביום הטיסה, שזה בוודאי מיותר.
כל שיחותי עם החברה (היו הרבה - ולא טרחו לחזור אלי עם תשובות) , שלא ביקשתי לפתוח את הסים ביום הטיסה, דבר שגרם לכך שבימים האחרונים של הטיול לא היה לי וויז. מכאן, שאם רוצים בכז לרכוש סים לחו”ל בארץ - יש לציין במפורש לחברת ביגלובל תאריך מדויק מתי להפעיל את הסים האמריקאי.
קרא עוד