שמורת פליטביצה ”פליטויצה: תיאור מסלול H“
נכנסים מכניסה 2, הולכים כ-10 דקות ל-ST2 ומשם נוסעים ברכבת חשמלית לנקודה הגבוהה ביותר באגמים העליונים: ST4. מתחנה זו יוצא שביל הליכה נוח היורד לאורך גדות האגמים העליונים על שפע המפלים. עוקבים אחר הסימן H והשילוט המכוון לרציף הספינות P2. ב-P2 עולים על ספינה החוצה את אגם Kozjak והמביאה אותכם לתחנה P3. מ-P3 מתחיל מסלול ההליכה על גשרי העץ בין מימי הטורקיז המדהימים של האגמים התחתונים, כאשר לקראת הסוף מגיעים למפל הגדול. מהמפל יש עליה לא קצרה ודי מעיפת עד לתחנה ST1, משם חשמלית נוספת מביאה אותכם חזרה ל-ST2 והיציאה. לנו נדרשו כ-6 -6 ½ שעות לעשות את כל המסלול, עם כמה הפסקת לאוכל, צילומים, שירותים וכו`. ילדיי (שהצעיר בהם היה אז בן 8 ) עשו את זה בכיף ונהנו מכל רגע, אבל ילדים צעירים יותר עלולים להתעייף לקראת העליה של סוף המסלול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל