הזמינו online
מלון איזגרב ”מלון לא מומלץ“
חזרנו מהמלון ב 14.7 לאחר שהייה של 5 לילות. מתוך 23 איש חזרנו 19 חולים. הצוות של המלון מכיר את הבעיה אבל לא מצליח למצוא את הגורם (עשו בדיקות למים/אוכל/תשתיות אבל עד כה לא מצאו את הסיבה להקאות / חום ועוד תסמינים) . מציע לא להתקרב למלון הנורא הזה! גם נופשים אחרים ממדינות שונות חוו את אותם התסמינים.
הפיצו לחברים שאתם אוהבים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל