קול דה סאק ”מסעדה מקומית אמיתית. “
הגענו למסעדה בעקבות המלצה של ישראלי שחי ברומא ונהנינו מאוד. בסיום הטיול הוחלט פה אחד שזאת המסעדה הכי טובה בה אכלנו ברומא. המקום קטן, הקירות מכוסים בקבוקי יין שהמלצרים מורידים אותם בעזרת מקלות ארוכים בדרך מעוררת התפעלות. האוכל היה טעים ומגוון, והשרות נעים ויעיל. בקיצור- רוצו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל