ג'אמל חוסיינוב ”מדריך מומלץ“
בחור מקסים. מתחשב בכל הצרכים (ביינו 2 מאוד שונות ברצונות) . עזר לנו עם שיחות עם מקומיים, הביא אותנו לכל מקום שרצינו. שדברים לא הלכו כמו שרצינו, פשוט זרמנו. מכיר את אזרבאיז''אן מעולה. ממש ממליצה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל