בטיחות ואזהרות בבודפשט ”העוקץ ההונגרי“
שבוע שעבר כויסתי בהונגריה בשדרות Andrassy בצורה מקורית.
ראיתי בחור עם מפה ששאל אותי עם אני יודע איך להגיע למלון כלשהו. התחלתי להסביר לו תוך כדי שאני מראה לו על המפה איפה אנחנו נמצאים.
תוך כדי ההסבר נגשו אלי שני בחורים, הציגו לי תג של שוטר ושאלו מה רוצה הבחור. הסברתי שהוא שאל איך להגיע למלון והם שאלו אם הוא בקש כסף. אחרי שאמרתי שלא הם הסבירו לי שיש באזור סחר בסמים בקשו לראות תעודה מזהה ובקשו ממני לוודא שלא חסר לי כסף בארנק. בדקתי, נרא לי בסדר והם נפרדו ממני תוך שהם לוקחים את הבחור איתם.
בסופו של דבר כן היה חסר לי כסף ולדעתי מי שלקח אותו היו ה"שוטרים". אני מאמין שזו קומבינה משותפת לבחור ולמתחזים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל