ויזה ומעברי גבול במיאנמר (בורמה) ”ויזה לבורמה (מיאנמר) מבנגקוק -זה רע“
לכל מי שמתכנן להגיע לבורמה ולהוציא ויזה בנגקוק. זה אומנם אפשרי, אבל מדובר בסיוט לא קטן. לכן ממולץ לעשות את זה ממקומות אחרים, כמו הנציגות בתל אביב לדוגמא. עקב שינוים בעבודה מול הנציגות, בבנגקוק לא ניתן כמעט לעשות את הויזה דרך סוכנויות נסיעות ואם כן אז במחיר יותר מכפל המחיר שזה עולה בנציגות עצמה - בסביבות 2000-3000 B באט. מי שירצה בכל זאת לעשות בנציגות, יצטרך להגיע לכניסת הנציגות ולתפוס תור מאוד מוקדם 4-5 בבוקר, לחכות לפתיחתה בשעה 9. שם לגשת לדלפק הימני ביותר ולקבל מספר, בזמן ההמתנה (הלא קצרה בכלל) למלא את הטפסים + לצרף 2 תמונות פספורט צבעוניות (המודבקות לטופס) וסכום של 850 B + תוספות אם רוצים את הויזה מוכנה תוך פחות מ-3 ימי עסקים.
לרוב עד 7 הטור כבר מלא. כך שגם עם תיכנסו לנציגות, לא תטופלו היות ומספר המטופלים בכל יום מוגבל לכ-40. ויש גם סיכוי לא קטן שטתורכם לא יגיע עד סגירת הנציגות ב-15:00. טיפ קטן, למי שבכל זאת החליט להשקים ולהגיע לנציגות: על כל מספר ניתן להגיש 3 דרכונים לויזה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל