ויזה ומעברי גבול בטנזניה ”ויזה לטנזניה“
שמגיעים לטנזניה יש צורך לשלם על ויזה. ממלאים טופס די פשוט ומשלמים 50 דולר לראש. אנחנו קיבלנו ויזה ל 3 חודשים. שבועיים אחרי ששלמתי הסתבר שיש מדינות שפטורות מצורך בויזה (רומניה למשל) ולכן אם יש לכם אזרחות נוספת זה שווה בדיקה. כמובן שאת הכסף לא קיבלתי את הכסף בחזרה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל