יוסי אלפסי ”טיולים ברומניה ובהרי הקרפטים“
יוסי לקח אותנו ל-2 ימי טיולים באזור טרנסילבניה: מכרות המלח, סינייה, בראן, בראשוב ועוד. היינו משפחה עם 3 ילדים בגילאים שונים: מ-8 עד 21. כולנו מאוד נהנו! יוסי מאוד נחמד, סבלני, מתאים את הטיול לפי בקשה, מכיר הרבה מקומות יפים. בנוסף הוא גם מצלם מאוד יפה ומכין סרטון מתמונות. אנחנו מאוד ממליצים על יוסי - תזמינו אצלו כל טיול ברומניה ותהיו מרוצים. יוס - תודה רבה על הכל!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל