ערוץ וינטגאר ”כניסה חינם“
מי שרוצה לחסוך את דמי הכניסה (5 יורו) יש לבוא שעה לפני השקיעה.
אז הקופות סגורות ואפשר להכנס חופשי
חובה לזכור, שאז גם מתמעטים המטיילים, ולפיכך המקום יותר נוח, אך התמונות מעט פחות בהירות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל