המדריך אדם ”ממליצה מאוד על המדריך אדם “
אדם הוא מדריך בעל ידע רב על פראג ובכלל, סימפטי סבלני (לא קל עם שלוש נשים), כל כך נינוח ופשוט מקסים. נסענו ברכב ממוזג ומרווח, הוא דאג להביאנו קרוב לכל יעד, וכל היום הפך למהנה וחווייתי. גם מעבר ליום זה, בכל שעה שפניתי אליו, נענתי בסבלנות ובאדיבות . אדם המליץ על מקומות בילוי ואתרים נוספים שכדאי לבקר בהם. פשוט תרם בגדול להנאה שלנו בפראג. ממליצה עליו בגדול מכל הלב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל