חוף אמאלפי ”קפה ומנוחה במקומות שקטים מתיירים“
העיירות שלאורך רצועת החוף עמוסות בבתי קפה ועמוסות לא פחות בתיירים, שלא לדבר על התשלום עבור חניה. אם אתם רוצים להנות מישיבה שקטה, על מרפסת הצופה לחוף ולהנות מקפה טוב (ואולי גם עוגה ונשנושים) בחברת פחות תיירים, נסו לעצור באחד מבתי המלון הפזורים לאורך הכביש. למלונות יש חניה (בד”כ ללא תשלום-תלוי בעונה). שאלו בנימוס את השוער האם אפשר לרדת לבר המלון… שתינו קפה מעולה ואכלנו עוגה, על המרפסת באחד מהמלונות המפוארים. אפשר לדמיין שאתם אורחי המלון העשירים...
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל