ויקו אקונסי

אלה ותומר

”ויקו אקוונסה- נקודת לינה מצוינת לטיולי יום באמאלפי“

קרא עוד

ויקו אקוונסה היא נקודת לינה מצוינת לטיולי יום באזור אמאלפי. העיירה שקטה וציורית אך מלאה במסעדות, חופים ותצפיות. ויקו אקוונסה נמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה ברכבת מסורנטו, אך קחו בחשבון שהרכבות נוטות להתעכב. אנחנו לנו במלון בשם Domo20. מלון הממוקם על ההר ובעל תצפית מדהימה להר וזוב. צוות המלון אדיב, ארוחות הבוקר הכלולות טעימות ומגוונות והחדרים מעוצבים ומרווחים. בנוסף, המלון מספק הסעות ברכב פרטי לתחנת הרכבת ובחזרה בחינם. אנו ממליצים בחום על שהייה בDomo20 בויקו אקוונסה למעוניינים לטיולי יום בחופי אמאלפי, סורנטו, פומפיי ושאר האטרקציות באיזור.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של hezilevy
hezilevy

”5 ימים באמלפי“

קרא עוד

יצאנו לטיול של 5 ימים, כאשר נחתנו ברומא ושכרנו משדה התעופה רכב מיני (פיאט 500 – שרת אותנו כזוג בצורה טובה) מחברת Avis (היה תור ארוך והמתנו שעתיים) .

יצאנו מרומא דרך הכביש המהיר לכון ארמון קזרטה (מי שראה ארמונות באירופה, אז לא מומלץ המקום די מוזנח) .

בדרך ראינו חנות של רשת דקטלון ומשם המשכנו לדירה ששכרנו בויקו אקונסי. מומלצת מאוד B&b Maria Grazia (בעל המקום שף וארוחות מצויינת עם תצפית למפרץ נאפולי) . למחרת נסענו לאמלפי יצאנו דרך כביש 3-A כדי להגיע לפוזיטנו בערב ולאכול באחת המסעדות בראש ההר.

התחלנו מעירת קדרים Vietri Sul Mare המשכנו לעיירת דיגים Cetara מול החוף יש מדרגות, תזמינו אנשובי מעולה המשכנו לרוולו – מקום יפה ומומלץ מבחינת נופים, אבל מחירי הביגוד שם יקירים מאוד מאוד, היינו ב Villa Cimbrone מומלץ עם פסלים ונופים יפים (יש שם את פסל דוד) , הסתובבנו בסימטאות והמשכנו לאמלפי, מקום יקר ולא מומלץ (היינו שם שעה) , המשכנו ל-– Positano, לטעמנו מקום הכי מומלץ רחוב אחד שמתעקל לאורך כול הדרך מעבר לכך ישנה מסעדה במעלה ההר עם תצפית על כול המפרץ La Tagliata רצוי להגיע לפני השקיעה ולהזמין מקום מראש.

ביום השלישי נסענו לפומפיי, מומלץ מאוד. עיירה ששוחזרה בצורה מדהימה ובערב שוב נסענו ל-– Positano.

ביום הרביעי נסענו לקפרי, נסענו מיד לאנא קפרי (תעלו על האוטובוס הראשון גם אם נדחקים אחרת תמתינו כ-45 דקות לאוטובוס הבא) .

עלינו עם הרכבל להר Monte Solaro ערכנו שם פיקניק עם תצפית על נוף מהמם, הסתובבנו באנאקאפרי, קאפרי ובחוף הנמל.

ביום האחרון ארזנו ויצאנו לחוף של Vico Equense (לפני המנהרה ישנה פניה קטנה וממנה יורדים לחוף שקט, לבד בלי תיירים) , היינו שם בזולה מספר שעות וחזרנו לרומא.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על ויקו אקונסי

אין עדיין פוסטים על ויקו אקונסי.