מידע חיוני נוסף בהואה הין ”הואה הין - יעד לא כדאי“
לצערי אני עומד לאכזב לא מעט אנשים. הואה הין היא עיירת נופש ענייה הנהנית מיוקרה של העיר בה נמצא ארמון הקיט של המלך. המלך כבר לא פוקד את הארמון והארמון סגור למבקרים אבל ההילה סביב הארמון נשארה.
מרחובותיה הראשיים ניתן לראות עזובה והזנחה קשה. חוטי חשמל רבים סבוכים שמכערים את הנוף. מסעדות עממיות ברחובות הראשיים שהלכלוך רובץ בהן. חופי הים הם האכזבה הקשה ביותר. לא מצאתי דמיון קל שבקלים לכל המראות המרהיבים של החופים בתאילנד. החופים הם סתמיים ולדעתי חופי תל אביב הרבה יותר יפים ומסודרים.
עם זאת, האנשים בעיירה מאוד לבביים, שוק האוכל בסופי השבוע מרשים מאוד, אתרי הטבע באזור לא רעים וכמובן שעה של פוט מסאג' בכל פינה ב 25 שח בלבד.
בקיצור יעד חביב אבל למי שמחפש את תאילנד הקלאסית מומלץ שייסע לאיים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל