המדריך לואיס אורלנדו ”מדריך-נהג בקובה, מאוד מאוד מומלץ! “
ביקרנו בקובה בקיץ שנה שעברה במשך 19 יום.
יומיים ראשונים שהינו בהוואנה. ב-17 הימים הבאים ליווה אותנו נהג-מדריך מעולה! לואיס אורלנדו שמו. אדם מאוד מאוד אינטליגנט! דובר אנגלית ברורה ורהוטה מאוד, נוהג בזהירות רבה מאוד, דבר מאוד חשוב בקובה בגלל איכות הכבישים. נעים הליכות, עדין ומאוד דואג לנוסעים שלו.
לפי גילנו, 65, אנו יכולים להיות הוריו. אך הוא דאג לנו כאילו אנחנו ילדיו. היה צמוד אלינו מבוקר עד לילה. כדאי לתאם איתו זמן הגעה לפני שאתם רוכשים כרטיסי טיסה, היות והוא מאוד עמוס בהדרכת טיולים, ובמיוחד של ישראלים, כך שתוכלו להיות גמישים בתאריכי הטיול.
מאוד מאוד מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל