ויזה ומעברי גבול במרוקו ”ינואר 2009 - מרוקו - עדכון ויזות“
כשעליתי למטוס מאיסטנבול לקזבלנקה אמרתי לעצמי זה הזמן לעשות סקר עלות ויזה. ואלה המחרים שקבלתי:
110$ מסוכנות בטבריה
80$-70$-60$ - רוב הסוכנויות
40$ - שדרות טורס אשדוד
35$ - אמר לי המדריך פינחס שהוא מסדר
חינם- הקהילה היהודית בקזבלנקה
אז כמו שכתבתי בטיפ הקודם מעל ל60$ זה גנבה לאור יום.
כמובן העיקוב בשד``ת לוקח במקרה הטוב רבע שעה בגרוע שעה וחצי כמו הפעם.
טלפונים לויזה:
שדורות טורס – בחור בשם ציון – 08661.02.66
פנחס: 054-5489300
קהילה היהודית בקזבלנקה : 022-22-2861
בהצלחה
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל