סיקון גרופ ”השכרת רכב בבולגריה - דילמה ועלות מול תועלת“
לאחר קריאת אין ספור המלצות שכרנו רכב לטיולנו בבולגריה בחברת Sikon Group–חברה מקומית.
באף אחד מטיולי לא שכרתי רכב מחברה מקומית (פרט ליום פה או יום שם באיי יוון או קפריסין) מאחר ונושא הביטוחים לא כל כך ברור בהשכרות בחברות הללו. הפעם נכנס מרכיב משמעותי ביותר – מחיר ההשכרה היה זול משמעותית ביחס להשכרה בחברה בינלאומית – כ 50% פחות!, ההשכרה הייתה במסגרת “רכישה קבוצתית” של מספר משפחות ומשום כך הצלחנו לקבל הנחה נכבדת.
כל התאומים התבצעו במייל מול מנהל/בעלי החברה יאסן (אליו אגיע בהמשך), את הרכב קיבלתי בשדה התעופה לאחר ששילמתי במזומן את דמי ההשכרה והפקדתי בידי יאסן ערבון בסך 100 יורו – אין כרטיסי אשראי! הרכב שהזמנתי היה מקטגוריה של אופל אסטרה סטיישן ושודרגתי לרכב מסוג רנו אספאס.
מאחר והטיפ מוגבל בתווים אקצר ואומר כי הייתה לנו תקלה ברכב והיא טופלה במהירות, לאחר מכן תקלה נוספת שהביאה להחלפת הרכב ובנוסף קיצרנו את ימי ההשכרה (הוחזר לנו כסף) וקיבלנו פיצוי על עוגמת הנפש…
לסיכום -
רכבים - לא חדשים עם סבירות לתקלות
שירות–מעולה!!!
הגינות–מלאה!
בשורה התחתונה האם במצב עיניינים דומה אני אשכור שוב רכב מיאסן?-התשובה חיובית!
לדבריו של יאסן הוא נמצא בתהליך החלפת/שדרוג המכוניות שלו…
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל