ויזה ומעברי גבול במיאנמר (בורמה) ”הוצאת ויזה לבורמה“
החלטתם לנסוע לבורמה? החלטה מעולה, עכשיו ככה, בתהליך הוצאת הוויזה בשגרירות מיאנמר בבנגקוק (או בארץ אם אתם ממש מתוכננים מראש) יבקשו מכם למלא טופס פרטים אישיים שימו לב שאם במקרה אתם צלמים או סטודנטים לצילום עיתונאים או כל דבר דומה לא לציין זאת בטופס. פשוט יתעלמו מבקשתכם. לכו על משהו תמים בשבילי "מלצר" עבד יופי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל