סג'יד יאפר ”כבדהו וחשדהו“
ראשית זנזיבר היא חוויה קסומה ומטריפה, שלא הייתי מוותר עליה. קבענו עם סאג'יד עוד מהארץ, והיום הראשון איתו היה סבבה וזרם בכיף. לקראת סיומו של היום הוא שכנע אותנו לצאת לספארי בלו ביום המחרת ונקב במחיר (במקרה פגשנו בדרך חזרה למלון זוג חברים, שסיפרו שהם יוצאים לספארי בלו ועולה להם מחצית ממה שסאג'יד הציע לנו).
אנו לאור ההמלצות עליו כאן באתר “האמנו” לסיפור שהוא מכר לנו על חאפרים מקומיים וכדומה, אך למחרת התברר שהאיש פשוט גזר עלינו קופון של לא מעט כסף. כשהוכחנו אותו על העניין הוא הבטיח לבדוק ולהחזיר לנו כסף (מה שלא קרה). כמובן שביטלנו איתו שני סיורים נוספים שקבענו וביצענו אותם במחיר מוזל משמעותית. אז לסיכום - נחמד נחמד אבל השוו ובדקו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל