מטבע ועלויות בבודפשט ”משיכת כסף בכספומט - מומלץ“
בביקורינו בבודפשט, חיפשנו כמו כל האחרים צ'יינג'ים משתלמים, אבל קרה שהגענו מאוחר והרוב היו סגורים. נאלצנו למשוך כסף מהכספומט, ולאחר מכן התברר שזה היה די שווה ולא “שחטו” אותנו בבנקים עם כל מני המרות ליורו ולשקל.
כמו כן, השתמשנו לא מעט בכרטיס אשראי כאשר היינו צריכים לשלם בכל מני חנויות או בתי קפה. לכן, אין מה לחשוש גם בנושא הזה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל