הזמינו online
מלון חריזנטמה ”המלצה על מלון חריזנטמה בסאני ביץ'“
היינו במלון ביוני 4 לילות על בסיס חצי פנסיון. מלון נחמד ונקי. בחדרים מרפסת וטלוויזיה. שומעים את מי שמרעיש במסדרון או בחדרים ליד. שתיה חמה, קרה, ואלכוהול - כלולים במחיר. אחלה בריכה - לנו היה קריר וגשום, אז נכנסנו רק פעם אחת ולא היו הרבה אנשים. לא מביאים מגבות לבריכה. ארוחת ערב ובוקר - יש מגוון רב, אך כל יום יש כמעט את אותו האוכל. האוכל עצמו ברמה בינונית. ישנו קזינו במלון וגם צוות הווי ובידור, שעושה הפעלות שונות כל היום. המלון ממוקם במרכז סאני ביץ' - קרוב לים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל