הזמינו online
מלון הוואנה ”תמורה טובה לכסף“
אתמול חזרנו מ-7 לילות נופש במלון הוואנה בוורנה שמוגדר כ-4 כוכבים. אנחנו לקחנו חצי פנסיון בלבד כדי לא להיות מקובעים למלון, למרות שההבדלים לפנסיון מלא זניחים ביותר. האירוח היה סך הכול די נחמד. החדרים גדולים וסבירים ויש מרפסות בחדרים. רואים שהמיטה שימשה הרבה אנשים, וגם החדר אמבטיה יפה, אבל הכול מתפרק בו. חוץ מזה יש שם מלא ישראלים, ערוץ 2 ועוד איזה ערוץ או 2 בעברית, חבל שלא ממש מצאנו ערוץ לילדים...
בכול אופן כשמזמינים מגבת או משהו לחדר זה די מהיר ודי חביבים, ואפילו המנקה היתה מסדרת לנו את המגבות בצורות כמו שעושים בקרוזים יוקרתיים. המלון נמצא די גבוה, כרבע שעה מהים ועדיין במרכז העניינים כמה דקות מהדוכנים, היתרון שלו באמת זה הנוף וגם יש שם כנראה את הצ’יינג’ היחידי באזור שפתוח גם בלילה (בגלל הקזינו).
האוכל די נחמד ומזכיר את הארץ אבל גם חוזר על עצמו, לפחות בארוחת הבוקר לא היה אפילו לא שינוי אחד כול השבוע. ויש גם שלטים בעברית והמלון ידוע בישראלים הרבים בו, וכן רוסים ואירנים. חולות הזהב שנמצא במרחק של כ-20 דקות מוורנה (תלוי איך נוסעים). יש אוטובוס 409 שלוקח איזה 45 דקות להגיע לעיר ויש קו 9 שלוקח להגיע כחצי שעה, זה האקספרס. יתרון של המלון שהוא נמצא קרוב לתחנת האוטובוס (לעלות במדרגות מאחורי המלון וללכת ימינה עד לתחנה). מונית ממוצעת תעלה 20-25 לבה להגיע לעיר, ובאוטובוס זה 3 לבה לאדם. אפשר גם להתמקח ולהשיג מוניות ב15-10 לבה, תלוי במספר האנשים ותעשו את החשבון לבד אם זה משתלם לכם ( זמן או כסף).
יציעו לכם לעשות החלפה רק במלון אבל השער שם 1.8 לעומת 1.9 בדוכנים כמה דקות משם ובעיר עצמה אפילו יותר גבוה אז אל תתפתו להחליף בשדה תעופה ששם השער היה בכלל 1.59.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל