”הנהג פיטר מורנה, בולגריה“
במקרה נתקלנו בנהג פיטר המקסים. מאוד אדיב, צנוע, לא יקר בכלל.
לקח אותנו לפי הזמנה שלנו. לנו בגולדן סנדס ופעמיים ביקרנו בורנה. סייע לנו רבות. מדבר אנגלית טוב. כדאי לכם לנסות. דורית ומשה הרוש מירושלים
קרא עודבמקרה נתקלנו בנהג פיטר המקסים. מאוד אדיב, צנוע, לא יקר בכלל.
לקח אותנו לפי הזמנה שלנו. לנו בגולדן סנדס ופעמיים ביקרנו בורנה. סייע לנו רבות. מדבר אנגלית טוב. כדאי לכם לנסות. דורית ומשה הרוש מירושלים
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג