טירת בלד ”אחלה תצפית. פרט לכך מלכודת תיירים“
סגרנו שבוע מאוד מהנה בסלובניה בביקור בטירה. תצפית יפיפיה על בלד, פרט לכך האתר הוא מלכודת תיירים קלאסית. אמנם אתר יפה ואסטטי אך מלא בעיקר בחנויות עם כל מיני שמות (היקב, הנפחיה וכו.) . בנוסף הכניסה יקרה יחסית, 11 אירו למבוגר. וכמובן החניה עולה כסף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל