מסלול בן שבוע-שבועיים בגוואטמלה (גואטמלה) ”ירידה ממסלול התיירים השחוק“
כל מה שצריך זה קצת אומץ וקצת ספרדית. פשוט תגיעו לאחת הערים וקחו אוטובוס לאחד הכפרים בסביבה. כמעט בכל כפר יש מלון בו אפשר להתאכסן ללילה ותמיד יהיה מה לעשות ומפגשים מרתקים. רק המעז מנצח. אם בחרתם בסן מתיאו אישטטאן אז:
א. האוטובוסים יוצאים מטרמינל האוטובוסים בוואוואטננגו. (אתם צריכים את האוטובוס ל-Barrillas.
ב. יש שם מלון, קחו את הציוד ותשארו שם לילה.
ג. מכרות המלח פתוחים בשעות הבוקר, עד סביבות 14:00 אחה``צ. זה מעין באר מים שמוציאים ומייבשים וכך מפיקים את המלח השחור. שווה להכנס.
ד. יש גם עתיקות לא מאוד מרשימות אבל חביבות ויש משם נוף מדהים ויופי של מקום לקפה.
ה. יש גם מסלול הליכה של שעתיים בערך עד למפלים שלא בדקתי אבל תבקשו מאחד הילדים שיקח אותכם לשם תמורת תשלום צנוע.
ו. תשאלו על אגודת אישטטאן. תמצאו שם מספר צעירים מתנדבים מחוץ לארץ. הם נחמדים, דוברי אנגלית ובטוח ישמחו לארח אתכם ולעזור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל