הזמינו online
פריימיר פלאס ”מלון מעולה - ארוחת בוקר עשירה וצוות שעוזר בכל שאלה“
מלון ספא מעולה, נותן הרגשה של אורח וי.אי.פי. עיסויים לא יקרים. מסעדות במלון טובות מאוד. ממליץ בחום. החיסרון שהוא רחוק ממרכז העיר, אך עם מוניות שאינן יקרות ניתן להגיע לכל מקום.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל