מידע חיוני נוסף בקורטינה ד'אמפצו ”עיירת רפאים“
אמצע חודש אוקטובר. אנחנו מרגישים כאילו הגענו לעיירת רפאים. רוב החנויות אם לא כולן סגורות. אין אנשים ברחובות. פשוט מבאס. ממליצה לכם לא להגיע לכאן אלא אם כן אתם חייבים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל