מוזיאון מרכבות הפסטיבל בטאקאיאמה ”תערוכת המרכבות - שווה“
שווה להיכנס לראות את המרכבות של הפסטיבל בטאקיימה במוזיאון. הסביבה יפה, יש שילוט ברחובות העיר העתיקה איך להגיע. אפשר ברגל, ממש קרוב לשוק הבוקר. יש שירותים גם מחוץ למוזיאון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל