ויזה ומעברי גבול במרוקו ”אורך הויזה לישראלים כבר לא גמיש יותר“
ישראלים מקבלים ויזה ל-15 יום למרוקו, אולם סיפורים של מטיילים מהשנים האחרונות כאן באתר הראו כי לא עושים כלום למטיילים שיוצאים למרוקו גם אחרי חודש. מסתבר שהשנה המדיניות השתנתה, יציאה ממרוקו לאחר 15 יום עלולה להסתיים בכלא המרוקאי. קשה מאוד גם לקבל הארכה, וצריך בשבילה סיבה טובה כמו מחלה או ביקור קרובי משפחה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל